• 21.06.23, 13:20

Starship Technologies ja Bolt hakkavad koostööd tegema

Isesõitvate kullerrobotite teenust arendav Starship Technologies ja Bolt alustavad koostööd. Koostöö esimese sammuna hakkavad alates sellest aastast Starshipi robotid tegema Bolt Marketi ja Bolt Foodi tarneid. Eestis alustatakse Bolt Marketi pilootprojektiga tõenäoliselt juba sel aastal.
Isesõitvate kullerrobotite pilootprojektiga alustatakse tõenäoliselt juba sel aastal.
  • Isesõitvate kullerrobotite pilootprojektiga alustatakse tõenäoliselt juba sel aastal.
  • Foto: Starship
Starship tegutseb üle maailma enam kui 50 teeninduspiirkonnas, võimaldades miljonitele inimestele igapäevast juurdepääsu tarnerobotitele. Kui 2022. aasta novembris tähistas Starship nelja miljoni kojukande ületamist, siis vaid seitsme kuuga on ületatud ka viie miljoni kojukande piir. See näitab kui kiiresti on kasvanud nõudlus selliste teenuste järele.

Seotud lood

Uudised
  • 16.06.23, 13:46
Esitleti toidukulleri tulevikulahendust
Kolm Eesti firmat näitasid neljapäeval Tallinnas, et restoranist tellitud toidu kiire kohaletoimetamine kliendini ei ole tulevikuvisioon, vaid vähemalt Eestis juba tänane reaalsus. Esitleti toiduveo automatiseeritud lahendust.
Uudised
  • 29.05.23, 10:55
Ainult 23% Wolti kulleritest on kuulnud Euroopa Liidu poolt kavandatavast platvormitöö direktiivist
15 erinevas Euroopa Liidu riigis tehtud Wolti kullerite uuringu tulemused näitavad, et platvormitöötajate ja poliitikakujundajate vahel haigutab murettekitav lõhe - üksnes 23% kulleritest on kuulnud Euroopa Liidu algatusest ja vähem kui pooled tunnevad, et see peegeldab nende ettekujutust platvormitööst.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele