• 30.06.23, 12:17

Liviko kasvatas eksporti Euroopas, Aasias ja Lähis-Idas

Liviko grupi konsolideeritud käive oli 2022. aastal 155,5 miljonit eurot, kasvades eelmise aastaga võrreldes 12%. Grupi konsolideeritud kasum enne intresse, makse ja kulumit oli 7,2 miljonit eurot, ületades aasta varasemat tulemust 23% võrra. Liviko ekspordi müügikäive kasvas mullu 11%.
Liviko juht Janek Kalvi prognoosib tänavu kange alkoholi müügis langust.
  • Liviko juht Janek Kalvi prognoosib tänavu kange alkoholi müügis langust.
  • Foto: Liis Treimann
„Töötame jätkuvalt selle nimel, et kasvatada müügikäivet ekspordis ja reisikaubanduses. Kiireimat kasvu ekspordis ootame Crafter’s džinni perekonnalt, millega oleme edukalt sisenenud juba 60 riiki ja jõudnud oluliste duty free operaatorite sortimenti,“ ütles Liviko juht Janek Kalvi.

Seotud lood

Uudised
  • 29.06.23, 11:00
Jookide tarbimine püsis juunis mullusega samal tasemel
Smarten Logistics tarnis juunis üle miljoni liitri jooke ja ettevõte hindab, et vähemalt juunis ei ole tarbimine võrreldes eelmise aastaga langenud. 2023. aasta üldine taust näitab aga tarbimise mõningast vähenemist.
Uudised
  • 08.06.23, 13:20
Uuring: Alkoholi tarbimine on 2019. aastast järjest kasvanud
2022. aastal tarbisid Eesti elanikud alkohoolseid jooke ühe täiskasvanu (vanuses 15+) kohta absoluutalkoholiks arvestatuna keskmiselt 11,2 liitrit (+0,1 liitrit), selgub sotsiaalministeeriumi tellimusel valminud Eesti Konjunktuuriinstituudi uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele