Jookide tarbimine püsis juunis mullusega samal tasemel
Smarten Logistics tarnis juunis üle miljoni liitri jooke ja ettevõte hindab, et vähemalt juunis ei ole tarbimine võrreldes eelmise aastaga langenud. 2023. aasta üldine taust näitab aga tarbimise mõningast vähenemist.
Smarten Logisticsi arendusjuht Martin Luts kinnitas, et juunis püsis jookide tarbimine mullusega samal tasemel.
Foto: Erik Riikoja
Smarten Logistics tarnis juuni algusest jaanipäevani miljon liitrit mineraalvett, mahlasid, karastusjooke ja alkohoolseid jooke. Seda on laomahus ligi 15 000 kuupmeetrit, ligi 10 000 tarnet ja 300 veoautotäit. Jaaninädalal tarniti 300 tuhat liitrit jooke ja veeti ligi 90 veoautotäit.
Igal aastal mitmete uute alkoholivabade toodetega välja tulnud joogitootjad räägivad, et see turg on viimastel aastatel teinud suure hüppe. Seda kinnitavad ka jaeketid, kes osaliselt on neile andnud ka rohkem riiuli- või kampaaniapinda.
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.