• 29.06.23, 11:00

Jookide tarbimine püsis juunis mullusega samal tasemel

Smarten Logistics tarnis juunis üle miljoni liitri jooke ja ettevõte hindab, et vähemalt juunis ei ole tarbimine võrreldes eelmise aastaga langenud. 2023. aasta üldine taust näitab aga tarbimise mõningast vähenemist.
Smarten Logisticsi arendusjuht Martin Luts kinnitas, et juunis püsis jookide tarbimine mullusega samal tasemel.
  • Smarten Logisticsi arendusjuht Martin Luts kinnitas, et juunis püsis jookide tarbimine mullusega samal tasemel.
  • Foto: Erik Riikoja
Smarten Logistics tarnis juuni algusest jaanipäevani miljon liitrit mineraalvett, mahlasid, karastusjooke ja alkohoolseid jooke. Seda on laomahus ligi 15 000 kuupmeetrit, ligi 10 000 tarnet ja 300 veoautotäit. Jaaninädalal tarniti 300 tuhat liitrit jooke ja veeti ligi 90 veoautotäit.

Seotud lood

Uudised
  • 16.06.23, 14:31
Alkoholivabade jookide turg kasvab metsiku kiirusega
Igal aastal mitmete uute alkoholivabade toodetega välja tulnud joogitootjad räägivad, et see turg on viimastel aastatel teinud suure hüppe. Seda kinnitavad ka jaeketid, kes osaliselt on neile andnud ka rohkem riiuli- või kampaaniapinda.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele