• 03.07.23, 09:44

Optimera Estonia kasvatas tarneraskustest hoolimata kasumit

Ehituse ABC kaupluste ketti opereeriva Optimera Estonia tulemusi mõjutas 2022. aastal kõige rohkem Ukraina sõjaga seotud sanktsioonide rakendamine Venemaa ja Valgevene firmadele. Hoolimata neist riikidest kaupade importimise lõpetamisele ning tarneraskusele kasvatas ettevõte kasumit.
Ehituse ABC poode opereeriv Optimera Estonia kasvatas kasumit.
  • Ehituse ABC poode opereeriv Optimera Estonia kasvatas kasumit.
  • Foto: Indrek Susi
Värske majandusaasta aruande järgi parandas Optimera Estonia oma eelmise aasta tulemusi. Maikuus avaldatud konkurentsiraporti järgi olid nad aga käesoleva aasta 1. kvartalis ehitustarvete müüjate seast enim käivet kaotanud ettevõtete edetabelis 3. kohal.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.23, 15:04
Ehitusmaterjalide müüjate I kvartali käibe TOP10: Kes kaotas enim käivet?
Äripäeva Infopanga koostatud ehitusmaterjalide müüjate esimese kvartali käibe TOPist selgus, et suurima käibega ettevõtete seas kahanes suurima langeja 1. kvartali käive 12 protsenti.
Uudised
  • 22.03.23, 10:53
Ehituspoodide kett koolitab töötajaid rahatarkuse teemadel
Ebakindlatel aegadel on ettevõtjatele katsumuseks töötajatele turvatunde pakkumine. Ehituse ABC poode opereeriva Optimera Estonia personalijuht Mari Oks räägib, millised palgale lisanduvad hüved aitavad töötajatel elujärge parandada.
Uudised
  • 08.02.23, 15:02
Ehitusketid: töötajate arv on pöördumas kiirele kasvule
Ehitusmaterjalide müüjate seas läbiviidud küsitlusest tuli välja, et juhid prognoosivad töötajate arvule kiiret kasvu, kuid kasumlikkuse poole pealt nähakse pigem kahanemist.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele