Klienditeenindaja ametikoht on paljude jaoks esimene sisenemine tööellu. Parima teenindusega kohvikuketi Caffeine’i kohvikute ärijuht Annika Andresen selgitas, kuidas klienditeenindajana töötamine saab noorele olla tulevases karjääris heaks hüppelauaks.
- Caffeine´i kohvikute ärijuht Annika Andresen. Foto: Reitan Convenience Estonia
"Uuringute kohaselt väheneb inimeste osakaal, kes klienditeenindaja ameti terveks eluks valivad," ütles Andresen. "Klienditeenindaja tööst on kujunenud kogemuste kasvulava ning hüppelaud, sest ametiga omandatavad oskused on vajalikud ning seda eelkõige noortele." Tema sõnul on sageli tegu ka esimese reaalse võimalusega arendada oskusi, mida tänapäeva suhtluskeskkonnad enam ei võimalda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Praegusel ajal, mil e-kaubanduse osakaal on väga suureks muutunud, on klientidele suurepärase kogemuse pakkumine üha suuremaks väljakutseks. Eilsel e-kaubanduse UX konverentsil jagas Katre Uibomäe mõtteid, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
Tänapäeval ootavad kliendid kõrgemat teeninduskvaliteeti ning ettevõtted peavad pakkuma suuremat väärtust kui kunagi varem. Seetõttu on muutunud ka klienditeenindaja roll. Tele2 teenindusguru Helena Viiroja avab superoskused, mis on vajalikud, et pakkuda tänapäeval parimat teeninduskogemust.
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.