Autor: Kaubandus.ee • 4. juuli 2023

Caffeine´i juht: klienditeenindus on eluks vajalike oskuste kiirendi

Klienditeenindaja ametikoht on paljude jaoks esimene sisenemine tööellu. Parima teenindusega kohvikuketi Caffeine’i kohvikute ärijuht Annika Andresen selgitas, kuidas klienditeenindajana töötamine saab noorele olla tulevases karjääris heaks hüppelauaks.
Caffeine´i kohvikute ärijuht Annika Andresen.
Foto: Reitan Convenience Estonia

"Uuringute kohaselt väheneb inimeste osakaal, kes klienditeenindaja ameti terveks eluks valivad," ütles Andresen. "Klienditeenindaja tööst on kujunenud kogemuste kasvulava ning hüppelaud, sest ametiga omandatavad oskused on vajalikud ning seda eelkõige noortele." Tema sõnul on sageli tegu ka esimese reaalse võimalusega arendada oskusi, mida tänapäeva suhtluskeskkonnad enam ei võimalda.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757