• 11.08.23, 12:00

Tööstusjuhid: toiduainetööstused ei dikteeri toidu hinda poes

Kuigi pankade majandusanalüüsid näitavad toiduainete hinnalangust, siis toiduainetööstuste juhid pikka hinnalangust ennustada ei julge. Ebakindlust on turul liiga palju, leiavad tööstusjuhid.
Toidutootja Salvest nõukogu esimees Veljo Ipitsa sõnul mõjutavad toiduainete hindu ka kliimamuutused.
  • Toidutootja Salvest nõukogu esimees Veljo Ipitsa sõnul mõjutavad toiduainete hindu ka kliimamuutused.
  • Foto: Jassu Hertsmann
„Arvan, et olulist hinna langust, aga ka tõusu, lähiajal ei tule,“ ütleb Salvesti nõukogu esimees Veljo Ipits Tööstusuudistele. Sama meelt on ka Atria Eesti lihatööstuse juht Olle Horm. „Ei julge ennustada praeguse olukorra muutust,“ sõnab ta. Ainsama räägib hinnalangusest piimatööstuse E-Piim juht. „Hindade langus on jõudnud ka jaekaubandusse, eriti kampaania pakkumiste osas võib täheldada suuri allahindlusi,“ kinnitab Jaanus Murakas.

Seotud lood

Uudised
  • 03.08.23, 10:36
Rain Palmiste hinnatõusust: toiduainete hinnad Baltikumis jäävadki erinema
See, et sama toode on Eestis teise hinnaga kui Lätis või Leedus, on loogiline. Balti riikides on erinev maksupoliitika ja vahemaade tõttu ka erinev transpordikulu. Lisaks võrdlevad poeketid üksteise hindu, mis on samuti osa normaalsest jaeturu toimimisest, ütleb Baltikumis suuri kauplusi ja tanklakette pagaritoodetega varustava Mantinga Eesti juht Rain Palmiste.
Uudised
  • 06.07.23, 09:00
Joogitootjad pelgavad, et maksud põrutavad taas Lätti
Alkoholitootjad usuvad, et hiljuti riigikogus heaks kiidetud alkoholiaktsiisi tõus võib taas ajada eestlased Lätti kesvamärjukest ostma.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele