• 05.09.23, 13:27

Restoranipidaja: hinnatõusu kompenseerime väiksema kasumiga

Eesti vanima liharestorani Argentiina omanik tõdeb, et üldise hinnatõusu valguses on tunda, et tarbja teeb üha teadlikumaid valikuid. Väljas söömine ei ole enam nii igapäevane vaid sündmus omaette ning einestama minnes tehakse otsus kvaliteedi kasuks, sest hinnatase on ühtlaselt kõrge kõikjal.
Argentiina restoran
  • Argentiina restoran
  • Foto: Andres Raudjalg
Koroonakriisi ajal Fahle Parki uue restorani rajanud Ego Riener tunnistab, et 150-le inimesele mõeldud restorani planeerimine oli kriisi ajal riskante samm. Küll aga on risk end ära tasunud ja praeguseks on Fahle Parki Argentiina restorani leidnud nii piirkonna kontorirahvas kui ka õhtustajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele