“Arengud e-kaubanduses ja muutused pakiteenustes eeldavad logistikas kiiret kohanemist, paindlikku teenuse osutamist ning innovaatilisi lahendusi – pakimahud üha kasvavad, inimesed soovivad oma pakke aina kiiremini ja mugavamalt kätte saada,” tõdes Picapaci võrgu arendusjuht Mait Mikker.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.