Autor: Kaubandus.ee • 29. september 2023

Rimi: Allahinnatud toidu eelistamine on inimestele säästnud miljoneid eurosid

Toiduhindade kiire tõus on suunanud inimesi valima üha enam allahinnatud tooteid, mis oma kvaliteedilt on võrdsed tavatoodetega, kuid tuleb kiiremini ära tarbida, sest “kõlblik kuni” tähtaeg on saabumas. Keskmiselt hinnatakse Rimi kauplustes alla 400 000 toodet nädalas, millest 70% ja enam müüakse ka maha.

Kord aastas, 29. septembril, tähistatakse rahvusvahelist toidukao vähendamise päeva. Rimi vastutustundliku ettevõtluse juhi Katrin Batsi sõnul on Rimi võtnud eesmärgiks toidu raiskamist vähendada iga päev. “Eelmisel aastal tulime välja Eesti turul üsna unikaalse viimase säilivuspäeva allahindluskleebiste süsteemiga, mis erineb teistest sarnastest, kuna meie tehniline lahendus suudab leida üles iga aeguma hakkava toote kõikidest meie kauplustes üle Eesti. Töötajad ei pea enam toodete käsitsi otsimiseks töötunde kulutama,” selgitas Bats.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700