Toiduhindade kiire tõus on suunanud inimesi valima üha enam allahinnatud tooteid, mis oma kvaliteedilt on võrdsed tavatoodetega, kuid tuleb kiiremini ära tarbida, sest “kõlblik kuni” tähtaeg on saabumas. Keskmiselt hinnatakse Rimi kauplustes alla 400 000 toodet nädalas, millest 70% ja enam müüakse ka maha.
Kord aastas, 29. septembril, tähistatakse rahvusvahelist toidukao vähendamise päeva. Rimi vastutustundliku ettevõtluse juhi Katrin Batsi sõnul on Rimi võtnud eesmärgiks toidu raiskamist vähendada iga päev. “Eelmisel aastal tulime välja Eesti turul üsna unikaalse viimase säilivuspäeva allahindluskleebiste süsteemiga, mis erineb teistest sarnastest, kuna meie tehniline lahendus suudab leida üles iga aeguma hakkava toote kõikidest meie kauplustes üle Eesti. Töötajad ei pea enam toodete käsitsi otsimiseks töötunde kulutama,” selgitas Bats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.