Inimesel on viis meelt, mis vahendavad informatsiooni ning aitavad tajuda ja reageerida meid ümbritsevale maailmale: nägemismeel, kuulmismeel, haistmismeel, maitsemeel ja kompimine. Ideaalne müügikohtumine hõlmab kõikide nende meelte rakendamist, kuid tihtipeale ei ole see juba toote või teenuse olemusest sõltuvalt võimalik, kirjutab Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuht Gert Karu.
Olen tugeval veendumusel, et üks peamistest kriteeriumitest müügiametites edu saavutamiseks, on eristumine. Olen eristumise võimalustest ja näidetest ka varasemalt kirjutanud. Käesolevadki read toetavad seda mõtet. Slaidid on selgelt tööriist omal kohal ja nende oskuslik kasutamine koos meisterliku presentatsiooni läbiviimisega on nauditav kogemus. Paradoksne on aga see, et lõviosa müügiesindajatest, kelle töö hõlmab kliendivisiite, kasutavad slaidiesitlusi. Nad teevad asju täpselt nii, nagu enamus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis peetakse pandipakendisüsteemi nii iseenesestmõistetavaks, et kipume unustama, kui erakordse edulooga on tegemist. Tagastame üle 90% turule lastud joogipakenditest. See on tulemus, millega kuulume maailmas absoluutsete liidrite hulka. Sellest efektiivsusest on saanud ekspordiartikkel, millele annab hoogu kiiresti kasvav tehnoloogiaettevõte RVM Systems. Nende uusim Eestis toodetud lahendus, Kalla-tüüpi taaraautomaat, ei valluta ainult kohalikke poode, vaid liigub suure hooga üle maailma.