• 16.10.23, 09:44

Miks kaaluda ja katsetada slaidiesitluste välistamist müügikohtumistel?

Inimesel on viis meelt, mis vahendavad informatsiooni ning aitavad tajuda ja reageerida meid ümbritsevale maailmale: nägemismeel, kuulmismeel, haistmismeel, maitsemeel ja kompimine. Ideaalne müügikohtumine hõlmab kõikide nende meelte rakendamist, kuid tihtipeale ei ole see juba toote või teenuse olemusest sõltuvalt võimalik, kirjutab Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuht Gert Karu.
Miks kaaluda ja katsetada slaidiesitluste välistamist müügikohtumistel?
  • Foto: Erakogu
Olen tugeval veendumusel, et üks peamistest kriteeriumitest müügiametites edu saavutamiseks, on eristumine. Olen eristumise võimalustest ja näidetest ka varasemalt kirjutanud. Käesolevadki read toetavad seda mõtet. Slaidid on selgelt tööriist omal kohal ja nende oskuslik kasutamine koos meisterliku presentatsiooni läbiviimisega on nauditav kogemus. Paradoksne on aga see, et lõviosa müügiesindajatest, kelle töö hõlmab kliendivisiite, kasutavad slaidiesitlusi. Nad teevad asju täpselt nii, nagu enamus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele