• 18.10.23, 11:02

Kaubanduskeskused peavad kohanema uue generatsiooniga

Swedbanki Baltikumi ärikinnisvara turuülevaate kohaselt on kaubanduskeskuste külastatavus tõusnud pandeemiaeelsele tasemele. Samas on uue põlvkonna tarbimisharjumused teistsugused, mistõttu külastajate ootustele vastamiseks tuleb jätkuvalt teha investeeringuid pakutavate teenuste valiku laiendamisse.
Viimasel ajal on pidanud just T1 vaeva nägema, et ostjaid keskusesse meelitada.
  • Viimasel ajal on pidanud just T1 vaeva nägema, et ostjaid keskusesse meelitada.
Pandeemia ajal kasvas e-poodlemine kiiresti ja märkimisväärselt, kuid piirangute lõppedes tulid inimesed kauplustesse tagasi ning Baltikumi e-kaubanduse osakaal on endiselt oluliselt väiksem, kui seda on näiteks USAs või Ühendkuningriigis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele