• 20.10.23, 09:51

Rimi Eesti juht: soovime pakkuda parimat omnichannel kogemust

Vaatamata muljetavaldavale e-poe müügikasvule on Rimi Eesti juht Kristel Mets algava aasta suhtes siiski ettevaatlik ning usub, et 2024. aasta võib tuua mitmeid väljakutseid.
Rimi juhi Kristel Metsa sõnul on jaeketina Rimi soov olla seal, kus on nende kliendid ning pakkuda nii kvaliteetset e-poe kui füüsilise poe külastuskogemust. Foto: Rimi.
  • Rimi juhi Kristel Metsa sõnul on jaeketina Rimi soov olla seal, kus on nende kliendid ning pakkuda nii kvaliteetset e-poe kui füüsilise poe külastuskogemust. Foto: Rimi.
E-poodide areng on viimastel aastatel olnud kiire ja edukas. Uus e-kaubanduse suund on hakanud võtma mahtu füüsilistelt kauplustelt, kuid see mõju ei ole veel nii suur, et tavapoodide müügimahud märgatavalt kahaneks. Sellele viitas ka Rimi Eesti juht Kristel Mets, kes tõi esile, et e-poe kaudu jõuavad nendeni uued kliendid, kes pole varem Rimi kauplustes sisseoste teinud. „Sõltuvalt toodetest ja vajadusest kasutavad kliendid hea meelega mõlemat võimalust. Jaeketina ongi meie soov olla seal, kus on meie klient ja teha võimalusel nende igapäevaelu natukene lihtsamaks,“ tõdes Mets.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele