• 20.10.23, 09:51

Rimi Eesti juht: soovime pakkuda parimat omnichannel kogemust

Vaatamata muljetavaldavale e-poe müügikasvule on Rimi Eesti juht Kristel Mets algava aasta suhtes siiski ettevaatlik ning usub, et 2024. aasta võib tuua mitmeid väljakutseid.
Rimi juhi Kristel Metsa sõnul on jaeketina Rimi soov olla seal, kus on nende kliendid ning pakkuda nii kvaliteetset e-poe kui füüsilise poe külastuskogemust. Foto: Rimi.
  • Rimi juhi Kristel Metsa sõnul on jaeketina Rimi soov olla seal, kus on nende kliendid ning pakkuda nii kvaliteetset e-poe kui füüsilise poe külastuskogemust. Foto: Rimi.
E-poodide areng on viimastel aastatel olnud kiire ja edukas. Uus e-kaubanduse suund on hakanud võtma mahtu füüsilistelt kauplustelt, kuid see mõju ei ole veel nii suur, et tavapoodide müügimahud märgatavalt kahaneks. Sellele viitas ka Rimi Eesti juht Kristel Mets, kes tõi esile, et e-poe kaudu jõuavad nendeni uued kliendid, kes pole varem Rimi kauplustes sisseoste teinud. „Sõltuvalt toodetest ja vajadusest kasutavad kliendid hea meelega mõlemat võimalust. Jaeketina ongi meie soov olla seal, kus on meie klient ja teha võimalusel nende igapäevaelu natukene lihtsamaks,“ tõdes Mets.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele