Autor: Sigrid Hiis • 20. oktoober 2023

Rimi Eesti juht: soovime pakkuda parimat omnichannel kogemust

Vaatamata muljetavaldavale e-poe müügikasvule on Rimi Eesti juht Kristel Mets algava aasta suhtes siiski ettevaatlik ning usub, et 2024. aasta võib tuua mitmeid väljakutseid.
Rimi juhi Kristel Metsa sõnul on jaeketina Rimi soov olla seal, kus on nende kliendid ning pakkuda nii kvaliteetset e-poe kui füüsilise poe külastuskogemust. Foto: Rimi.

E-poodide areng on viimastel aastatel olnud kiire ja edukas. Uus e-kaubanduse suund on hakanud võtma mahtu füüsilistelt kauplustelt, kuid see mõju ei ole veel nii suur, et tavapoodide müügimahud märgatavalt kahaneks. Sellele viitas ka Rimi Eesti juht Kristel Mets, kes tõi esile, et e-poe kaudu jõuavad nendeni uued kliendid, kes pole varem Rimi kauplustes sisseoste teinud. „Sõltuvalt toodetest ja vajadusest kasutavad kliendid hea meelega mõlemat võimalust. Jaeketina ongi meie soov olla seal, kus on meie klient ja teha võimalusel nende igapäevaelu natukene lihtsamaks,“ tõdes Mets.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700