Ajal, mil tarbijate kindlustunne kahaneb ning ettevõtete müügimahud vähenevad, on aina olulisem tugev bränd ja väärtuspõhine juhtimine, leiavad Eesti mainekamate ettevõtete juhid.

- Vasakult: vestlust juhib Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik, Telia Eesti juht Holger Haljand, Orkla Eesti tegevjuht Kaido Kaare, Circle K Eesti juhatuse liige Piret Kask ja Apollo Grupi tegevjuht Mauri Dorbek
- Foto: Arno Mikkor
Orkla Eesti tegevjuht Kaido Kaare rääkis, et täna on nad Orklaga arenenud pidevalt ning tarbijate jaoks ei ole tähtis mitte Orkla nimi vaid Kalev ja Põltsamaa. „See oli meist väga julge otsus, kui hakkasime Eesti tuntuimat brändi muutma, kuid see protsess on toimunud meil juba aastaid ning alles praegu hakkab see vilja kandma,“ ütles ta ning lisas, et nende jaoks on oluline tervik, sest oranži värvi Kalev moodustab kogu nende portfellist 15%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.