Ajal, mil tarbijate kindlustunne kahaneb ning ettevõtete müügimahud vähenevad, on aina olulisem tugev bränd ja väärtuspõhine juhtimine, leiavad Eesti mainekamate ettevõtete juhid.

- Vasakult: vestlust juhib Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik, Telia Eesti juht Holger Haljand, Orkla Eesti tegevjuht Kaido Kaare, Circle K Eesti juhatuse liige Piret Kask ja Apollo Grupi tegevjuht Mauri Dorbek
- Foto: Arno Mikkor
Orkla Eesti tegevjuht Kaido Kaare rääkis, et täna on nad Orklaga arenenud pidevalt ning tarbijate jaoks ei ole tähtis mitte Orkla nimi vaid Kalev ja Põltsamaa. „See oli meist väga julge otsus, kui hakkasime Eesti tuntuimat brändi muutma, kuid see protsess on toimunud meil juba aastaid ning alles praegu hakkab see vilja kandma,“ ütles ta ning lisas, et nende jaoks on oluline tervik, sest oranži värvi Kalev moodustab kogu nende portfellist 15%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.