Autor: Maarit Eerme • 13. detsember 2023

Mainekaima ettevõtte juht ootab valitsuselt vähem rapsimist

Ajal, mil tarbijate kindlustunne kahaneb ning ettevõtete müügimahud vähenevad, on aina olulisem tugev bränd ja väärtuspõhine juhtimine, leiavad Eesti mainekamate ettevõtete juhid.
Vasakult: vestlust juhib Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik, Telia Eesti juht Holger Haljand, Orkla Eesti tegevjuht Kaido Kaare, Circle K Eesti juhatuse liige Piret Kask ja Apollo Grupi tegevjuht Mauri Dorbek
Foto: Arno Mikkor

Orkla Eesti tegevjuht Kaido Kaare rääkis, et täna on nad Orklaga arenenud pidevalt ning tarbijate jaoks ei ole tähtis mitte Orkla nimi vaid Kalev ja Põltsamaa. „See oli meist väga julge otsus, kui hakkasime Eesti tuntuimat brändi muutma, kuid see protsess on toimunud meil juba aastaid ning alles praegu hakkab see vilja kandma,“ ütles ta ning lisas, et nende jaoks on oluline tervik, sest oranži värvi Kalev moodustab kogu nende portfellist 15%.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757