Autor: Kaubandus.ee • 19. detsember 2023

Kuidas jõulustressis teenindajate sära hoida?

Jõuluhooaeg toob endaga kaasa rõõmu, aga ka suurenenud nõudmised teenindajatele, kes peavad vastu pidama tavapärasest veelgi kiiremale tempole ja klientide ootustele. Käesoleval aastal avaldatud uuringufirma DIVE tulemuste põhjal on Tele2 teenindus valdkonna parim, seega uurisime ettevõtte teeninduse ja enesearengu teejuht Liis Jägerilt, kuidas teenindajaid jõulustressi ajal hoida?
Tele2 Pärnu teeninduskeskuse rõõmsameelne teenindaja.

Seitse aastat teenindusvaldkonnas töötanud Jägeri sõnul kasvab detsembris küll esinduste külastatavus, aga massilist ostude tegemist enamasti märgata ei ole. “Teenindajad tajuvad, et klientide närvilisus on jõulueelsel ajal tõusnud, eelkõige väljendub see telefonikõnedes,” ütles ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757