Autor: Rain Palmiste • 18. detsember 2023

Rain Palmiste: lõppev aasta peaks fookusesse tõstma toidujulgeoleku

Üle 20 aasta toiduainetööstuses juhtivatel ametikohtadel töötanud ja praegu pagaritööstuse Mantinga Eesti haru eest vastutav Rain Palmiste nendib, et kaubanduses on lõppeva aasta märksõnadeks sooduskampaaniad ja odavpoed ning tulevikku vaatavalt peaksime muretsema toidujulgeoleku pärast.
Rein Palmiste rõhutab, et kindlasti peaks majanduslangus, turbulentsed tooraineturud ja tarneahelad ning hoogustuv sõjategevus mitmes riigis energiajulgeoleku kõrval tooma fookusesse toidujulgeoleku.
Foto: Rene_Riisalu

Tänavuse aasta mitu järjestikust kvartalit näitasid selgelt, et tarbija on muutnud oma käitumist. Kui enne ostsid tarbijad umbes kolmandiku kampaaniahindadega, siis nüüd räägime poolest toodangust, mis müüakse sooduskampaaniaga. Mahtude ja käibe säilitamiseks ei jää müüjatel muud üle kui hoida ja meelitada kliente kollaste hinnasiltidega. Usun, et see jätkub ka aastal 2024, sest kulud elamisele ja töötuse kasv on tõusuteel - kollase sildi jaht on tulnud, et jääda.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700