Üle 20 aasta toiduainetööstuses juhtivatel ametikohtadel töötanud ja praegu pagaritööstuse Mantinga Eesti haru eest vastutav Rain Palmiste nendib, et kaubanduses on lõppeva aasta märksõnadeks sooduskampaaniad ja odavpoed ning tulevikku vaatavalt peaksime muretsema toidujulgeoleku pärast.
- Rein Palmiste rõhutab, et kindlasti peaks majanduslangus, turbulentsed tooraineturud ja tarneahelad ning hoogustuv sõjategevus mitmes riigis energiajulgeoleku kõrval tooma fookusesse toidujulgeoleku. Foto: Rene_Riisalu
Tänavuse aasta mitu järjestikust kvartalit näitasid selgelt, et tarbija on muutnud oma käitumist. Kui enne ostsid tarbijad umbes kolmandiku kampaaniahindadega, siis nüüd räägime poolest toodangust, mis müüakse sooduskampaaniaga. Mahtude ja käibe säilitamiseks ei jää müüjatel muud üle kui hoida ja meelitada kliente kollaste hinnasiltidega. Usun, et see jätkub ka aastal 2024, sest kulud elamisele ja töötuse kasv on tõusuteel - kollase sildi jaht on tulnud, et jääda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.