Üle 20 aasta toiduainetööstuses juhtivatel ametikohtadel töötanud ja praegu pagaritööstuse Mantinga Eesti haru eest vastutav Rain Palmiste nendib, et kaubanduses on lõppeva aasta märksõnadeks sooduskampaaniad ja odavpoed ning tulevikku vaatavalt peaksime muretsema toidujulgeoleku pärast.

- Rein Palmiste rõhutab, et kindlasti peaks majanduslangus, turbulentsed tooraineturud ja tarneahelad ning hoogustuv sõjategevus mitmes riigis energiajulgeoleku kõrval tooma fookusesse toidujulgeoleku.
- Foto: Rene_Riisalu
Tänavuse aasta mitu järjestikust kvartalit näitasid selgelt, et tarbija on muutnud oma käitumist. Kui enne ostsid tarbijad umbes kolmandiku kampaaniahindadega, siis nüüd räägime poolest toodangust, mis müüakse sooduskampaaniaga. Mahtude ja käibe säilitamiseks ei jää müüjatel muud üle kui hoida ja meelitada kliente kollaste hinnasiltidega. Usun, et see jätkub ka aastal 2024, sest kulud elamisele ja töötuse kasv on tõusuteel - kollase sildi jaht on tulnud, et jääda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.