• 11.01.24, 00:00

Tartus loodud kassa- ja makselahendused, mis katavad kõik teie ettevõtte vajadused

Astro Baltics on üks pikaajaliseima kogemustepagasiga majandustarkvara pakkujaid Eestis, tegutsedes turul juba 1998. aastast. Ettevõtte portfellist leiab laialdaselt tarkvaralahendusi, sh nutikad ja unikaalsed makse- ning majandustarkvara (ERP) lahendused ning pilvepõhised tulevikku kujundavad Cloudicsi tarkvaralahendused.
Cloudicsiga on elektrisõiduki laadimine ning selle eest tasumine lihtsam ja mugavam kui kunagi varem.
  • Cloudicsiga on elektrisõiduki laadimine ning selle eest tasumine lihtsam ja mugavam kui kunagi varem.
Astro Balticsi tarkvara on igapäevaselt kasutuses apteekides, kütusetanklates, tööstusettevõtetes, jaemüügikettides, majutusasutustes, kaubanduskeskustes ja teistes valdkondades nii Eestis kui ka välismaal.

NOOM kassasüsteemid

Tartus tegutsev ettevõte on arendanud kassasüsteemide terviklahendusi rohkem kui 25 aastat ja varustab kassasüsteemidega enamikku Eesti kütusetanklaid ja apteeke. Lisaks kasutavad Astro Balticsi pakutavaid kassalahendusi paljud teised jaemüügiga tegelevad ettevõtted.
Ettevõte pakub kvaliteetseid kassakomplekte, kus on olemas kõik vajalik riist- ja tarkvara, et kohe ja kiirelt müüma hakata.
Moodulitest koosneva NOOM majandustarkvara jaemüügilahendus on spetsiaalselt kaubandusettevõtetele arendatud moodul, millega kaupmees saab juhtida kogu oma kaubandust.
Jaemüügimoodul võimaldab teha kassamüüki, hallata vahetusi ja võtta programmist detailseid aruandeid. Kui siduda jaemüügimoodul teiste NOOM majandustarkvara moodulitega, saate edukalt juhtida kogu oma kaubandusettevõtte tööd.
Näiteks jälgida eri filiaalide tööd, pidada laoarvestust, teha raamatupidamist, edastada klientidele sooduspakkumisi, korraldada sooduskampaaniaid ja genereerida põhjalikke aruandeid.
Näide NOOM kassasüsteemist:
Astro Baltics varustab oma koostööpartnereid vaid vastupidavate ja kvaliteetsete IT-seadmetega. Tänu pikaajalisele kogemusele suudavad nad pakkuda ka professionaalset hooldusteenust ja 24/7 kasutajatuge.
Kiirelt müüma
Selleks, et kaupmehe otsustusprotsess võimalikult kiireks, mugavaks ja läbipaistvaks teha, on ettevõte välja töötanud paketi „Kiirelt müüma”, kus igaüks saab endale sobiva kassasüsteemi ise kokku panna. Baaspaketi rendihind algab 79 eurost kuus.
„Kiirelt müüma“ pakett sisaldab kvaliteetset ja töökindlat kassasüsteemi, mis koosneb vajalikest IT-seadmetest, tarkvarast ja tugiteenustest.
Tutvu Astro Balticsi pakutava NOOM kassasüsteemiga siin.

Iseteeninduslahendused vastavalt ettevõtte vajadusele

Ettevõtted soovivad muuta oma teenindusprotsesse kliendikesksemaks ning efektiivsemaks.
Suur hulk neist on leidnud endale sobiva lahenduse Astro Balticsi erinevate iseteenindusvõimaluste hulgast, mis aitavad tagada kiire, mugava ja kulutasuva klienditeeninduse.
Astro Balticsi tootevalikust leiab mitmeid erinevaid iseteeninduslikke lahendusi nagu näiteks iseteeninduskassad, makseautomaadid, piletimüügilahendused ja infokioskid.
Tutvuge pakutavate iseteeninduslahendustega siin.
Kuidas töötab iseteeninduskassa?

Cloudicsi mobiilsed makselahendused kaubandusele

Cloudicsi uus pilvepõhine tarkvara on loodud mugavamaks, kiiremaks ja keskkonnasõbralikumaks klientide, maksete ning ettevõtte äriprotsesside haldamiseks.
Cloudicsi mobiilirakendus sisaldab nelja põhifunktsionaalsust: kaupade ettetellimine, „skaneeri ja maksa“ ostuprotsess, tankimine ja elektrilaadimine.

Ettetellimine

Cloudicsi ettetellimise funktsionaalsuse väljaarendamisel on arvestatud suurenenud nõudlusega ettetellimise ning müügiprotsesside automatiseerimise järele. Rakendus on mõeldud kaupmehele, kes soovib oma tooteid müüa e-keskkonnas.
Kuidas töötab? Klient komplekteerib telefonis ostukorvi ja tasub selle eest, tellimus täidetakse kohapeal ning kliendil jääb üle vaid kaubale järele minna.
Kuidas töötab toodete ettetellimine?
Cloudicsi ettetellimismoodul on liidestatud NOOM majandustarkvaraga, mis tähendab seda, et tellimused ja ostud ajastuvad reaalajas nii raamatupidamises kui ka laoseisus.

Skaneeri ja maksa

„Skaneeri ja maksa“ lahendus tähendab täielikult automatiseeritud ostuprotsessi teie ja teie kliendi jaoks. See on järgmine samm iseteeninduskassast.
Mobiilirakenduse kasutajad saavad läbida kogu ostuprotsessi ilma klienditeenindaja või iseteeninduslahenduse abita.
Kuidas töötab? Cloudicsi kasutajana saab klient ise poes skaneerida tooteid.
Kui rakendusse on lisatud maksekaart ja sooduskaart, siis saab klient tasuda toodete eest otse mobiilirakenduses. Tulemuseks on parem ja kiirem ostukogemus, rahulolev klient ning automatiseeritud ostuprotsess.
Kuidas käib skaneerimine ja maksmine?

Tankimine

Cloudicsi äpiga saate kütuse eest tasuda oma mobiilis. Enam ei pea te pöörduma tankla kassasse. Selle asemel on teil võimalus kasutada mugavat, kiiret ja keskkonnasõbralikku tankimisviisi.
Tankimise alustamine toimub vaid mõne nupuvajutusega, ilma et peaksite autost väljuma.
Kuidas töötab? Kui mobiilirakendusse on lisatud maksekaart ja sooduskaardid, siis avage äpp, valige pump ning alustage tankimist!
Kuidas toimub tankimine Cloudicsi äpiga?

Elektrilaadimine

Cloudicsi elektrilaadimise moodul aitab teil käivitada, hallata või integreerida olemasolevat laadimispunktide võrgustikku. Pakkuge oma klientidele mugavat laadimiskogemust mobiilirakenduse abiga.
Laadimise hinnastuse saate seada vastavalt ettevõtte individuaalsetele vajadustele ja äriloogikale ning kogu laadimise ja hinnainfo kajastatakse ka mobiilirakenduses.
Kuidas see töötab? Klient valib mobiilirakendusest laadija, mida soovib käivitada ning hiljem lõpetab mugavalt laadimisprotsessi oma nutiseadmest.
Cloudicsiga on elektrisõiduki laadimine ning selle eest tasumine lihtsam ja mugavam kui kunagi varem.
  • Cloudicsiga on elektrisõiduki laadimine ning selle eest tasumine lihtsam ja mugavam kui kunagi varem.
Tutvuge platvormi võimalustega ja laadige Cloudicsi mobiilirakendus alla siit.
Kui soovite rohkem infot Astro Balticsi pakutavate lahenduste kohta, siis võtke nendega ühendust siin.
Lisainfo:
[email protected]
+372 628 0000
www.astrobaltics.eu
Astro Baltics – Tarkvara teejuht tulevikku!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele