Venipak jätkab laienemist Lääne-Euroopas uue kaubamärgi all
Rahvusvaheline logistikaettevõte Venipak jätkab Lääne-Euroopas oma positsiooni tugevdamist. Mullu omandatud e-kaubanduse hulgimüüja Strengholt Entertainment BV läbis nimemuutuse ja tegutseb edaspidi nime all Venipak Commerce.
Michel van der Wal (Venipak Commerce tegevjuht), Sabina Bačiulienė (Venipak rahvusvahelise äriarenduse juht), Justas Šablinskas (Venipaki tegevjuht)
Foto: Venipak
Venipaki jaoks oli ettevõtte omandamine strateegiline samm, mis muutis nende logistikaäri mudelit. Tehinguga lisandusid uued e-kaubanduse hulgimüügi kanalid ning see võimaldas kontserni ettevõtetel kasvada rahvusvaheliseks e-kaubanduse platvormiks ja osaleda kaubandusturul globaalselt.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.