Vaatamata maailmamajanduse praegusele heitlikule olukorrale näeb IKEA tarnetega ja toormaterjalidega seotud positiivseid arenguid ning seoses elukalliduse tõusuga otsivad inimesed võimalusi kulusid kokku hoida. Selle tulemusena asub IKEA järgmise sammu ning langetab osade toodete hindasid.

- IKEA kauplus Kurnas
- Foto: Liis Treimann
„Kooskõlas oma visiooniga luua paremat igapäevaelu paljudele inimestele soovime pakkuda võimalikult taskukohase hinnaga tooteid, et Eesti elanikud saaksid oma kodud sisustada funktsionaalselt, esteetiliselt ja kestlikult,“ ütles IKEA Eesti turu juht Marko Põder. Ta lisas, et vaatamata maailmamajanduse praegusele heitlikule olukorrale näevad nad tarnetega ja toormaterjalidega seotud positiivseid arenguid. ”Seega kanname nende kulude vähenemise üle sinna, kus see toob otsest kasu meie klientidele ning alandame hindu.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.