Autor: Merit Võigemast • 6. veebruar 2024

Anderson: E-poe klient on üldjuhul kõige nõudlikum

E-poe puhul maksab iga eksimus valusalt kätte - kliendil on kohe võimalus kuskile mujale klikkida ja tellida sealt, rääkis Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson.
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson
Foto: Kadri Purje

Anderson peab oluliseks enda e-äri positsioneerimise ja fokusseerimise oskust. “Keskendume sellele, mida kõige paremini oskame – 80-85% eSelveri ostudest on toit,” on oma spetsialiteedile kindlaks jäämine kindlasti üks edufaktor.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757