Anderson: E-poe klient on üldjuhul kõige nõudlikum
E-poe puhul maksab iga eksimus valusalt kätte - kliendil on kohe võimalus kuskile mujale klikkida ja tellida sealt, rääkis Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson.
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson Foto: Kadri Purje
Anderson peab oluliseks enda e-äri positsioneerimise ja fokusseerimise oskust. “Keskendume sellele, mida kõige paremini oskame – 80-85% eSelveri ostudest on toit,” on oma spetsialiteedile kindlaks jäämine kindlasti üks edufaktor.
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson on käimasoleva aasta suhtes pigem optimistlik. Ehkki ostujõult oleme kusagil aastates 2019-2020, on silmapiiril parem käekäik. Kiire hinnakasvu eelne ostujõud taastub aastaks 2025.
Kui kaupmees täna hindasid tõstab, siis on see viimane õlekõrs paari aasta eest saavutatud kasumlikkuse tasemeni tagasi jõudmiseks. Seda ei saa meile kuidagi pahaks panna, kirjutab Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson.
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.