Anderson: E-poe klient on üldjuhul kõige nõudlikum
E-poe puhul maksab iga eksimus valusalt kätte - kliendil on kohe võimalus kuskile mujale klikkida ja tellida sealt, rääkis Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson.
Anderson peab oluliseks enda e-äri positsioneerimise ja fokusseerimise oskust. “Keskendume sellele, mida kõige paremini oskame – 80-85% eSelveri ostudest on toit,” on oma spetsialiteedile kindlaks jäämine kindlasti üks edufaktor.
Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson on käimasoleva aasta suhtes pigem optimistlik. Ehkki ostujõult oleme kusagil aastates 2019-2020, on silmapiiril parem käekäik. Kiire hinnakasvu eelne ostujõud taastub aastaks 2025.
Kui kaupmees täna hindasid tõstab, siis on see viimane õlekõrs paari aasta eest saavutatud kasumlikkuse tasemeni tagasi jõudmiseks. Seda ei saa meile kuidagi pahaks panna, kirjutab Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson.
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.