Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ehitusmaterjalide müüjate puhul on näha selgelt, et kui ehitust ei toimu, siis ei toimu ka materjalide müüki ning see on mõjutanud antud sektori käivet väga palju.
Kõiv täpsustas, et ehitusmaterjalide müüjate käive on aastaga vähenenud 19% ning seda on väga palju. Samal ajal on ka töötajate arv vähenenud 3%. „Eelnevatel kvartalitel on langus olnud väike.“ Ta lisas, et muutused näitavad, kui nõrk seis on sektoris.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.