• 07.02.24, 12:04

Uuring: inimesed võtavad tarbimislaenu peamiselt koduga seotud kulutusteks

Kolmandik inimestest kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu, selgus Inbanki poolt tellitud ja Kantar Emori poolt läbi viidud uuringust. Laenatava summa suurus ei ole viimase kahe aasta jooksul märkimisväärselt muutunud. Kõige enam kasutatakse laenutooteid koduga seotud kulude jaoks.
Inbanki laenude ja kaartide müügijuht Evelin Rahkema sõnul on tarbimislaenu kasutamine kodukeskkonna parandamiseks on aastaga kasvanud pea viiendiku. Foto autor: Jarek Jõepera
  • Inbanki laenude ja kaartide müügijuht Evelin Rahkema sõnul on tarbimislaenu kasutamine kodukeskkonna parandamiseks on aastaga kasvanud pea viiendiku. Foto autor: Jarek Jõepera
„Inbanki tarbijauuringust selgus, et viimase kolme aasta jooksul on järelmaksu või tarbimislaenu kasutanud kolmandik Eesti elanikest. Kõige enam kasutavad laenutooteid 25-49-aastased elanikud, kes elavad Tallinnast väljaspool – Lõuna- ja Lääne-Eestis,“ ütles Inbanki laenude ja kaartide müügijuht Evelin Rahkema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele