ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on impulssostud maksumuudatuse järel kadunud
Foto: Erakogu
ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on hindade kallinemine ja maksumuudatus kaotanud impulssostud, ostetakse vähem. Samas oma valikutes tarbijad järeleandmisi pole teinud - eelistatakse endiselt tuntud brändide kallemaid ja kvaliteetsemaid tooteid.
Kolmandik inimestest kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu, selgus Inbanki poolt tellitud ja Kantar Emori poolt läbi viidud uuringust. Laenatava summa suurus ei ole viimase kahe aasta jooksul märkimisväärselt muutunud. Kõige enam kasutatakse laenutooteid koduga seotud kulude jaoks.
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.