• 16.02.24, 15:51

ONOFF: maksutõus on muutnud tarbijate ostukäitumist

Käibemaksu tõus on mõjutanud koduseadmete ja elektroonika soetamist - tarbijad eelistavad üha enam ostude eest tasumise tulevikku lükata.
ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on impulssostud maksumuudatuse järel kadunud
  • ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on impulssostud maksumuudatuse järel kadunud
  • Foto: Erakogu
ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on hindade kallinemine ja maksumuudatus kaotanud impulssostud, ostetakse vähem. Samas oma valikutes tarbijad järeleandmisi pole teinud - eelistatakse endiselt tuntud brändide kallemaid ja kvaliteetsemaid tooteid.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.24, 12:04
Uuring: inimesed võtavad tarbimislaenu peamiselt koduga seotud kulutusteks
Kolmandik inimestest kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu, selgus Inbanki poolt tellitud ja Kantar Emori poolt läbi viidud uuringust. Laenatava summa suurus ei ole viimase kahe aasta jooksul märkimisväärselt muutunud. Kõige enam kasutatakse laenutooteid koduga seotud kulude jaoks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele