ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on impulssostud maksumuudatuse järel kadunud
Foto: Erakogu
ONOFFi ostu- ja müügiosakonna arendusjuhi Kaido Priimetsa sõnul on hindade kallinemine ja maksumuudatus kaotanud impulssostud, ostetakse vähem. Samas oma valikutes tarbijad järeleandmisi pole teinud - eelistatakse endiselt tuntud brändide kallemaid ja kvaliteetsemaid tooteid.
Kolmandik inimestest kasutas eelmisel aastal järelmaksu või tarbimislaenu, selgus Inbanki poolt tellitud ja Kantar Emori poolt läbi viidud uuringust. Laenatava summa suurus ei ole viimase kahe aasta jooksul märkimisväärselt muutunud. Kõige enam kasutatakse laenutooteid koduga seotud kulude jaoks.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.