Riik lükkab ettevõtjatele “kaikaid kodaratesse”, ütles Diivaniparadiisi ainuomanik ja juht Ahti Ratasepp. Avameelses intervjuus selgusid mööbliäri tänased trendid ja tulevikuplaanid.

- Diivaniparadiisi omanik ja juht Ahti Rattasep tähistab tänavu ettevõtte 26. sünnipäeva
- Foto: Erakogu
Diivaniparadiisi võib lugeda Eesti mööbliäri üheks legendaarsemaks tegijaks. 25-aastase ajalooga ettevõte on näinud nii majanduskasvu kui -langust. Tänagi jääb ettevõtte omanik ja juhatuse liige Ahti Rattasep oma ärist rääkides pigem rahulikuks. ”Raha on turul piisavalt, toimub lihtsalt jagamine. Küsimus on pigem selles, millistelt poodidelt raha võetakse ja millised poed võtavad. Inimesed küll loevad raha, kuid ostavad endiselt edasi,” ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mööbliaida puhul kehtib ka see, et nad on ettevõtte juhi ja ühe omaniku Urmas Kooritsa sõnul kaasaegsed, tublid ja head ning lähevad muutustega kaasa, kuid ei kaota oma põhiväärtusi, mis kannavad. "Neid ei saa keegi kopeerida."
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.