• 20.02.24, 12:45

Rotermanni äri ja kliendikogemuse juhina alustas tööd Julius Stokas

US Real Estate OÜ tiimiga liitus Julius Stokas, kelle vastutada jääb edaspidi Rotermanni kvartali äriarendus ja kliendikogemuse parendamine.
Julius Sotkase väljakutseks on Rotermanni kvartali äriarendus ja kliendikogemuse parendamine
  • Julius Sotkase väljakutseks on Rotermanni kvartali äriarendus ja kliendikogemuse parendamine
  • Foto: Andres Raudjalg
„Rotermanni kvartalit edasi arendades on meile jätkuvalt väga oluline külastajate ja klientide rahulolu. Soovime siin pakkuda tipptasemel klienditeenindust ja parimat võimalikku üüriteenust. Hindame Juliuse teadmisi ja kogemusi, mille najalt on tal võimekus Rotermanni kvartalit veelgi paremaks muuta,“ selgitas US Real Estate´i juhatuse esimees Martin Kolga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele