Kui varguste arv toidukauplustest on näidanud tõusutrendi juba aastaid, siis viimasel ajal on märgata, et varastatakse korraga järjest suuremate summade eest ja möödunud nädalal oli mitu vargust ka kaubanduskeskustes.
G4Si juhtimiskeskuse videovalveteenus ettevõtte peamajas Paldiski maanteel Tallinnas.
Foto: Erik
Möödunud nädalal reageeris G4Si patrull varguskatsele ühes suures Tallinna kaubanduskeskuses, kus üritati varastada kaupa ligi 300 euro väärtuses. Varastada püüdnud naine peeti kinni ja anti üle politseile. Kaup tagastati rikkumata kujul kauplusele.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.