Kodumaise öko-kodukeemia tootmisettevõtte Mulieres sõnul kinnitab nende zero-waste nõudepesutablettide müügikasv, et pakendita toodete pakkumisele tuleb rohkem rõhku panna. Pakendivabu tööstustooteid müüva Rimi hinnang on paraku negatiivsem.

- Mulieres OÜ juhi Merylin Rüütli sõnul pakendivabade toodete müük kasvab
- Foto: Mulieres OÜ
„Seda, et lahtised nõudepesutabletid osutuvad hitt-tooteks, ei osanud me nii kiiresti oodata,“ avaldas Merylin Rüütli, Mulieres OÜ omanik ja juhatuse liige ettevõtte 2023. aasta menukama toote, mille müük eelneva aastaga võrreldes kolmekordistus. „Järgnesid pakendita pesugeelid, üldpuhastusvahendid, pesuäädikas. Täna moodustavad pakendita nõudepesutabletid kogu müügitulust juba kümnendiku ja teistegi pakendivabade toodete müük kasvab,“ sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.