• 14.03.24, 08:30

Partnerkaardi arendusjuht: füüsilise kaardi kasutajaskond väheneb drastiliselt

Partnerkaardi arendusjuht Rene Paatsi sõnul kasutavad üle 200 tuhande kliendi ehk umbes 30% kõikidest kasutajatest plastist kliendikaardi asemel digitaalset Partnerkaardi äppi.
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats sõnas, et lojaalsusprogrammid liiguvad järk-järgult nutiseadmetesse.
  • Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats sõnas, et lojaalsusprogrammid liiguvad järk-järgult nutiseadmetesse.
  • Foto: Tallinna Kaubamaja Grupp
“Lojaalsusprogrammid liiguvad järk-järgult nutiseadmetesse ja populaarsemaks muutub virtuaal- ja liitreaalsuse kasutamine, selgitas Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats. Ka Circle K turundusjuht Kristella Penderi sõnul tehakse täna paljud kliendikaarditehingutest digitaalselt. ”Trend näitab, et lähiaastatel väheneb füüsilise kaardi kasutajate arv ilmselt drastiliselt,“ sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 19:25
Samm edasi automatiseerimises: valmis külmutatud toodetele kohandatud robotladu
Jaekaubandustehnoloogia ettevõte StrongPoint paigaldas Norras asuvale ettevõttele robotlao, mis on kohandatud spetsiaalselt külmutatud toodete ladustamiseks ja tellimuste ettevalmistamiseks. Tegu on olulise sammuga automatiseeritud laolahenduste valdkonnas, mis suurendab toidulogistika tõhusust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele