Matkasport näitas teist aastat järjest rekordilist müügitulu. Müügitulemusi mõjutasid oluliselt 2021/2022 talvehooaja müük ning 2022. aasta veebruari lõpust tekkinud erakorraline nõudlus välivarustuse järele seoses sõjaga Ukrainas.
Matkamisvahendeid pakkuva pereettevõtte Matkasport möödunud aasta kasv ulatus 24 protsendini. Vaatamata keerulistele majandusoludele on firma müüginumbrid siiani kasvutrendis, millest küll osa võib panna hinnatõusu arvele, kuid suuremat rolli mängib hoopiski sõda.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.