Balcia sõidukite kindlustuste tootejuht Timo Semjonov
Šveitsi ettevõtte kasko2go välja töötatud AI-põhine kaskokindlustus oskab pakkumiste koostamisel väga täpselt hinnata sõidukite ja nende juhtide individuaalseid riske uute avariide põhjustamisel.
Käibe tõus on umbes viiekordne ja kasumi tõus ligi kümnekordne, sõnas Pakendikeskuse omanik ning juht Lauri Maaring turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole.
Kiirelt arenev tehisaru ja teised kujunemisjärgus tehnoloogiad mõjutavad sel aastal oluliselt kümmet kliendikogemuse (CX) põhitrendi, näitab CRM-platvormi pakkuja Zendeski värske uuring.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.