• 09.04.24, 11:30

Tehisintellektil põhinev kaskokindlustus kompab piire

Kindlustusselts Balcia pakub esimesena Eestis tehisintellektipõhist kaskokindlustust, mis arvestab pakkumiste tegemisel ligi 800 erineva parameetriga.
Balcia sõidukite kindlustuste tootejuht Timo Semjonov
  • Balcia sõidukite kindlustuste tootejuht Timo Semjonov
Šveitsi ettevõtte kasko2go välja töötatud AI-põhine kaskokindlustus oskab pakkumiste koostamisel väga täpselt hinnata sõidukite ja nende juhtide individuaalseid riske uute avariide põhjustamisel.

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.24, 12:02
Pakendikeskuse naljareklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda
Käibe tõus on umbes viiekordne ja kasumi tõus ligi kümnekordne, sõnas Pakendikeskuse omanik ning juht Lauri Maaring turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole.
Uudised
  • 08.02.24, 13:12
Tehisaru (AI) mõjutab tänavu 10 kliendikogemuse põhitrendi
Kiirelt arenev tehisaru ja teised kujunemisjärgus tehnoloogiad mõjutavad sel aastal oluliselt kümmet kliendikogemuse (CX) põhitrendi, näitab CRM-platvormi pakkuja Zendeski värske uuring.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele