Rimi soovib arendada veelgi põhjalikumat lojaalsusprogrammi.
“Eelmise aasta septembrist piloteerisime kõigis kolmes riigis astmelise lojaalsusprogrammi soodustused ja oleme otsustanud, et aprillist kampaania lõpeb,” kommenteeris Rimi Eesti kliendisuhete juht Elina Rant.
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paatsi sõnul kasutavad üle 200 tuhande kliendi ehk umbes 30% kõikidest kasutajatest plastist kliendikaardi asemel digitaalset Partnerkaardi äppi.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.