• 18.04.24, 12:42

Rimi otsustas tasemete kampaania lõpetada

Rimi otsustas seitsme kuu järel lõpetada tasemete kogumise kampaania, ettevõtte teatel oli tegu pilootprojektiga.
Rimi soovib arendada veelgi põhjalikumat lojaalsusprogrammi.
  • Rimi soovib arendada veelgi põhjalikumat lojaalsusprogrammi.
“Eelmise aasta septembrist piloteerisime kõigis kolmes riigis astmelise lojaalsusprogrammi soodustused ja oleme otsustanud, et aprillist kampaania lõpeb,” kommenteeris Rimi Eesti kliendisuhete juht Elina Rant.

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.24, 15:03
K-rauta on sektori esimene: esitleti uut ahvatlevat lojaalsusprogrammi
K-Rauta uuendas drastiliselt oma lojaalusprogrammi, saades esimeseks Eesti ehituspoeks, kellel on nii mitmekülgne boonussüsteem.
Uudised
  • 14.03.24, 08:30
Partnerkaardi arendusjuht: füüsilise kaardi kasutajaskond väheneb drastiliselt
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paatsi sõnul kasutavad üle 200 tuhande kliendi ehk umbes 30% kõikidest kasutajatest plastist kliendikaardi asemel digitaalset Partnerkaardi äppi.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 19:30
Uus pilkupüüdev ärihoone Lõunakeskuse läheduses Tartu väravas – üüri pind juba täna!
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele