• 18.04.24, 12:42

Rimi otsustas tasemete kampaania lõpetada

Rimi otsustas seitsme kuu järel lõpetada tasemete kogumise kampaania, ettevõtte teatel oli tegu pilootprojektiga.
Rimi soovib arendada veelgi põhjalikumat lojaalsusprogrammi.
  • Rimi soovib arendada veelgi põhjalikumat lojaalsusprogrammi.
“Eelmise aasta septembrist piloteerisime kõigis kolmes riigis astmelise lojaalsusprogrammi soodustused ja oleme otsustanud, et aprillist kampaania lõpeb,” kommenteeris Rimi Eesti kliendisuhete juht Elina Rant.

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.24, 15:03
K-rauta on sektori esimene: esitleti uut ahvatlevat lojaalsusprogrammi
K-Rauta uuendas drastiliselt oma lojaalusprogrammi, saades esimeseks Eesti ehituspoeks, kellel on nii mitmekülgne boonussüsteem.
Uudised
  • 14.03.24, 08:30
Partnerkaardi arendusjuht: füüsilise kaardi kasutajaskond väheneb drastiliselt
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paatsi sõnul kasutavad üle 200 tuhande kliendi ehk umbes 30% kõikidest kasutajatest plastist kliendikaardi asemel digitaalset Partnerkaardi äppi.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele