HoReCa sektori hinnatõus on väike, kui võrrelda poetoidu ja koduga seotud kulude kasvu, hindas Luminori peaökonomist Lenno Uusküla.

- Luminor panga peaökonomist Lenno Uusküla
- Foto: Liis Treimann
Hotellid ja restoranid on suhteliselt odavad ning restorani- ja kodutoidu võrdluses on kaalukauss liikunud esimese poole,“ hindas majanduses toimuvat Luminori peaökonomist Lenno Uusküla. ”Võrreldes COVID-19 eelse ajaga ehk 2019. aasta detsembriga, on toit meil poodides kallinenud 45% ja koduga seotud kulud suisa 79%. Seevastu restoranide ja hotellide hinnad on tõusnud “vaid” 30%,“ ütles ta ja lisas naljaga pooleks, et siit võikski siis järeldada, et väljas söömine ja magamine on odavam kui kodune toit ja ase.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.