• 30.05.24, 15:14

DPD imetlusväärse aususega: süsinikuneutraalne pakivedu oli võimalik tänu offsettimisele

DPD pakivedu oli süsinikuneutraalne kümme aastat, kuni eelmisel aastal lõpetati offsettimine. Kümnendi jooksul on palju katsetatud: osa tegevustest on luhtunud, osa aga viinud vastutustundliku ettevõtluse kuldmärgiseni.
DPD Eesti personali- ja jätkusuutlikkuse juht Annika Oruaas. Foto: Jake Farra
  • DPD Eesti personali- ja jätkusuutlikkuse juht Annika Oruaas. Foto: Jake Farra
Süsinikneutraalne pakivedu oli võimalik tänu offsettimisele. DPD Eesti personali- ja jätkusuutlikkuse juht Annika Oruaas selgitas Äripäeva värskele teemaveebile Kestlikkusuudised, et offsettimise otsus tuli La Poste grupilt, mis hõlmab suurt osa Euroopast ja kuhu DPD Eesti kuulub.
Jalajälje hüvitamiseks panustasid nad eri keskkonnateenustesse, näiteks prügilast ja kaevandustest gaasi kogumisse ja ümbertöötlemisse, tuulikuparkidesse ning tuule- ja veeturbiinidesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele