• 04.06.24, 11:54

Soojad ilmad suurendasid grilltoodete müüki

Erakordselt soe maikuu kasvatas osa grilltoodete müüki mullu kevadega võrreldes viiendiku võrra. Nõo Lihatööstuse nõukogu esimehe Simmo Kruustüki sõnul suurendas eestlaste grillirõõmu ja lihatarbimist ka mõningane hinnalangus.
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük
  • Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük
  • Foto: Vallo Kruuser
Erinevate grill-lihade tarbimine on aastaga 11,3% suurenenud. „Kõige rohkem on aga eelmise aasta maiga võrreldes kasvanud linnulihast grilltoodete müük ja seda suisa 22%,“ ütles Kruustük pressiteates. Tema sõnul võis juba aasta alguses prognoosida kanalihatoodete suurt populaarsust, kuna nende hind on sealihast veidi odavam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele