Saaremaal Kuressaares avatakse neljapäeval, 20. juunil Lidli kauplus, mille ehitusse, hoone ümbruse heakorrastusse ja vahetus läheduses asuva avaliku taristu arendusse on Lidl Eesti investeerinud üle kaheksa miljoni euro.
Eesti Lidli kauplustesse jõuavad iseteeninduskassad, mis on üks osa jaeketi digitaliseerimisprotsessist, kinnitas ettevõtte kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.