Saaremaal Kuressaares avatakse neljapäeval, 20. juunil Lidli kauplus, mille ehitusse, hoone ümbruse heakorrastusse ja vahetus läheduses asuva avaliku taristu arendusse on Lidl Eesti investeerinud üle kaheksa miljoni euro.
Eesti Lidli kauplustesse jõuavad iseteeninduskassad, mis on üks osa jaeketi digitaliseerimisprotsessist, kinnitas ettevõtte kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.