Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Lidl Eesti ostuosakonna juht Karina Šabelski sõnul on üks olulisemaid põhjusi koostöö peatamiseks nõuetele mittevastavus. Nõudeid on Lidlil aga palju ja need on väga ranged.
Lisatud ülevaatlik tabel ja jaekettide kommentaarid!
Tihedas konkurentsisituatsioonis klientide pärast võitlevad jaeketid avasid lähitulevikuga seotud laienemisplaanid. Selgub, et uusi kauplusi tuleb omajagu.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.