Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.

- Alustasime kaks aastat tagasi Eestis mõne kohaliku tarnijaga, aga nüüdseks on meil partnereid üle 50 tootja, sõnab Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
- Foto: Paula Čurkste
“Sageli algab koostöö meiega tootja enda kaubamärgi all, et teha kindlaks, kas koostöö sujub, kuidas kliendid reageerivad ja kuidas saame koos meeskonnana areneda,” selgitab Maciej Urbanski Tööstusuudistele Lidli koostööpõhimõtteid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lidl Eesti OÜ sõlmis T1 omanikfirmaga Lintgen OÜ lepingu kaubanduskeskuses kaupluse avamiseks.
Lidl Eesti otsustas edaspidi avaldada kõikides töökuulutustes ametikohtade palgad. Näha on võimalik nii poemüüjate aga nüüdsest ka kontoritöötajatele pakutavaid töötasusid.
Lidl Eesti ostuosakonna juht Karina Šabelski sõnul on üks olulisemaid põhjusi koostöö peatamiseks nõuetele mittevastavus. Nõudeid on Lidlil aga palju ja need on väga ranged.
T1 keskuse juht Tarmo Hõbe sõnul on keskusesse rajatav Lidl kauplus kindlasti Selverile abiks, sest toob kaasa kliendid, keda Selveril varem ei olnud.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.