• 15.04.24, 13:44

Lidl Eesti juht: Eesti toodetel on tugev potentsiaal

Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Alustasime kaks aastat tagasi Eestis mõne kohaliku tarnijaga, aga nüüdseks on meil partnereid üle 50 tootja, sõnab Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
  • Alustasime kaks aastat tagasi Eestis mõne kohaliku tarnijaga, aga nüüdseks on meil partnereid üle 50 tootja, sõnab Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
  • Foto: Paula Čurkste
“Sageli algab koostöö meiega tootja enda kaubamärgi all, et teha kindlaks, kas koostöö sujub, kuidas kliendid reageerivad ja kuidas saame koos meeskonnana areneda,” selgitab Maciej Urbanski Tööstusuudistele Lidli koostööpõhimõtteid.

Seotud lood

Uudised
  • 21.03.24, 13:33
Lidl avab kaupluse T1 keskuses
Lidl Eesti OÜ sõlmis T1 omanikfirmaga Lintgen OÜ lepingu kaubanduskeskuses kaupluse avamiseks.
Uudised
  • 25.03.24, 12:14
Lidl avaldab kõikide töötajate palgad
Lidl Eesti otsustas edaspidi avaldada kõikides töökuulutustes ametikohtade palgad. Näha on võimalik nii poemüüjate aga nüüdsest ka kontoritöötajatele pakutavaid töötasusid.
Uudised
  • 25.03.24, 10:59
Lidl: Siiani on koostöö peatunud ühe Eesti tarnijaga
Lidl Eesti ostuosakonna juht Karina Šabelski sõnul on üks olulisemaid põhjusi koostöö peatamiseks nõuetele mittevastavus. Nõudeid on Lidlil aga palju ja need on väga ranged.
Uudised
  • 22.03.24, 13:04
T1 juht: Selver ja Lidl ühe katuse all rikastavad teineteist
T1 keskuse juht Tarmo Hõbe sõnul on keskusesse rajatav Lidl kauplus kindlasti Selverile abiks, sest toob kaasa kliendid, keda Selveril varem ei olnud.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele