• 17.06.24, 11:51

Sooduskampaania hinnaerinevused ei tohi sooliselt diskrimineerida

Ettevõtjal on vabadus läbi viia erinevaid sooduskampaaniaid, aga selliste kampaaniate raames ei tohi toodete erinev hinnastamine sõltuda kliendi soost, teatab soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku kantselei.
Sooduskampaaniad ei tohi sooliselt diskrimineerida.
  • Sooduskampaaniad ei tohi sooliselt diskrimineerida.
  • Foto: Andras Kralla
Võrdõigusvolinik analüüsis pöörduja küsimust, kas kaupade ja teenuste soopõhised allahindlused on sooliselt diskrimineerivad. Näitena tõi pöörduja olukorra, kus kinnisvaraettevõtja pakub naistepäeva puhul nelja päeva jooksul kampaania korras naistele kortereid 5% odavamalt kui meestele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.25, 14:38
E-kaubanduse tagastused: kulu, kohustus või võimalus?
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele