Rootsi kaubandusliit asub võitlusse Hiina kaubanduse valitsemise vastu
Temu ja Sheini plahvatuslik areng Rootsi turul ei ohusta mitte ainult keskkonda ja tarbijate turvalisust, vaid pikemas vaates on kadumisohus ka Rootsi ettevõtted, töökohad ja maksutulu.
Rootsi kaubandusliit kutsub nüüd valitsust üles, et tegutseda nagu Taanis ja asuda selgelt hiina e-kaubanduse hiiglaste vastu, kirjutab Dagens Industri.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.