Kuue kuu kokkuvõttes on tänavu antud klientidele üle 10 167 uut sõiduautot.
Foto: Liis Treimann
Eestis müüdi juunis 1812 uut sõiduautot ehk 19,9% vähem kui möödunud aasta juunis. Kuue kuu kokkuvõttes on tänavu antud klientidele üle 10 167 uut sõiduautot, mis jääb eelmise aasta sama perioodi tulemusele alla 16,2%.
Autode müük on pärast koroonaaega liikunud kasvavas tempos internetti ning sõidukeid tellitakse e-poest samamoodi nagu kodutehnikat või riideid. Kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektori Rainer Uukkivi sõnul on selline areng loonud uue trendi, et ka pruugitud tavaautode ostjad soovivad nüüd tellitud sõiduki saada nagu postipaki koju kätte.
United Motors AS teatab uute edasimüügilepingute sõlmimisest Bassadone Nordicu gruppi kuuluva Auto-Boniga kahe tuntud automargi esindamiseks: Citroën ja Opel.
Vastupidi kõigile ootustele pole kavandatav mootorsõidukimaks avaldanud veel positiivset mõju selle aasta automüügile, kuid ostjate soovid ja nõudmised sõidukitele on see-eest varasemate aastatega võrreldes muutunud, tõdes Eesti suurim kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi.
Kui eestlaste jaoks on auto omamine jätkuvalt staatuse sümbol, siis mujal maailmas näeme viimastel aastatel auto omamise atraktiivsuse pidevat langust, lahkas Mobire Groupi tegevjuht Andrus Valma värskeid autoturu trende.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.