• 29.05.24, 11:10

Planeeritav mootorsõidukimaks on mõjutanud ostukäitumist üllatavas suunas

Vastupidi kõigile ootustele pole kavandatav mootorsõidukimaks avaldanud veel positiivset mõju selle aasta automüügile, kuid ostjate soovid ja nõudmised sõidukitele on see-eest varasemate aastatega võrreldes muutunud, tõdes Eesti suurim kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi.
Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi
  • Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi
  • Foto: Vallo Kruuser
“Tagasihoidlikuma varustusega autod on jäänud müügiplatsidele tolmu koguma, sest need ei vasta enam kasutatud autode ostjate nõudmistele. See on tänavu kõige märgilisem muutus eestlaste ostukäitumises,” rääkis Uukkivi. Ta põhjendab seda inimeste sooviga hoida ostetud auto pikemalt kasutuses ning rikkalikuma varustusega sõiduk hoiab aastatega oma väärtust paremini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele