• 29.05.24, 11:10

Planeeritav mootorsõidukimaks on mõjutanud ostukäitumist üllatavas suunas

Vastupidi kõigile ootustele pole kavandatav mootorsõidukimaks avaldanud veel positiivset mõju selle aasta automüügile, kuid ostjate soovid ja nõudmised sõidukitele on see-eest varasemate aastatega võrreldes muutunud, tõdes Eesti suurim kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi.
Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi
  • Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi Foto: Vallo Kruuser
“Tagasihoidlikuma varustusega autod on jäänud müügiplatsidele tolmu koguma, sest need ei vasta enam kasutatud autode ostjate nõudmistele. See on tänavu kõige märgilisem muutus eestlaste ostukäitumises,” rääkis Uukkivi. Ta põhjendab seda inimeste sooviga hoida ostetud auto pikemalt kasutuses ning rikkalikuma varustusega sõiduk hoiab aastatega oma väärtust paremini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele