• 24.07.24, 12:48

Eesti automüügiidu murdis Poola turule

Eesti idufirma Autobahn.Tech alustas koostööd Aasia päritolu sõiduautode BAIC, Forthing ja Ssangyong Poola maaletooja ning kogu riiki katva edasimüüjate võrgustikuga.
Autobahn.Techi asutaja Martin Piirmaa.
  • Autobahn.Techi asutaja Martin Piirmaa.
  • Foto: Autobahn.Tech
Poola maaletooja portfellis on Kesk-Euroopas populaarsust koguvad Aasia autobrändid Ssangyong, BAIC, Kuya ja Forthing. ”Esimesed BAICid ja Forthingid on Autobahn.Tech kaudu juba müüdud ning augustis lisandub neile ka Ssangyong,” kinnitas Autobahn.Techi asutaja Martin Piirmaa. Maailmas esimene omalaadne VSP (Vehicle Sales Platform) on automatiseeritud lahendus, mis seob kokku kogu tarneahela: autode tootja, maaletooja, edasimüüja, finantseerija, kindlustaja ja autoostja.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 17.07.24, 11:30
Automüüja saavutas rekordkäibe ja ootab automaksust uut hoogu
Automüüja Topauto saavutas vaatamata segasele aastale mullu rekordkäibe, selgub majandusaasta aruandest.
Uudised
  • 14.06.24, 10:23
Uus trend: autoostja soovib, et ostetud sõiduk tuuakse koju kätte
Autode müük on pärast koroonaaega liikunud kasvavas tempos internetti ning sõidukeid tellitakse e-poest samamoodi nagu kodutehnikat või riideid. Kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektori Rainer Uukkivi sõnul on selline areng loonud uue trendi, et ka pruugitud tavaautode ostjad soovivad nüüd tellitud sõiduki saada nagu postipaki koju kätte.
Uudised
  • 28.05.24, 12:49
Noorte tarbimisharjumused muudavad automüügi tulevikku
Kui eestlaste jaoks on auto omamine jätkuvalt staatuse sümbol, siis mujal maailmas näeme viimastel aastatel auto omamise atraktiivsuse pidevat langust, lahkas Mobire Groupi tegevjuht Andrus Valma värskeid autoturu trende.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele