• 09.08.24, 13:29

Kaubavahetus vähenes nii juunis kui esimesel poolaastal

Juunis kahanes eksport aastaga 14% ja import 11%, teatas statistikaamet. Eesti päritolu kaupade eksport kahanes veidi vähem – 11%.
Suurima osa ekspordist moodustasid elektriseadmed – 15 protsenti – ja neid eksporditi kõige rohkem Soome ja Rootsi.
  • Suurima osa ekspordist moodustasid elektriseadmed – 15 protsenti – ja neid eksporditi kõige rohkem Soome ja Rootsi.
  • Foto: Andras Kralla
Ekspordi kahanemine on kiirenenud, tänavu mais vähenes kaupade eksport 6% ja import 13%.

Seotud lood

Uudised
  • 07.08.24, 10:03
Raport: kaubaimport Venemaalt hääbub, eksport mitte
Alates täiemahulise sõja algusest Ukrainas on kaupade ja teenuste import Venemaalt ja Valgevenest vähenenud ligi kümme korda, kuid eksport on liikunud vastassuunas, toob Arenguseire Keskus välja värskes lühirapotis.
Uudised
  • 10.07.24, 09:36
Eksport ja import pöördusid langusesse
Tänavu mais eelneva aasta sama ajaga võrreldes vähenes kaupade eksport 6% ja import 13%.
Uudised
  • 31.05.24, 11:59
Majanduslanguses on oma osa ka kaubandusel
Statistikaameti andmetel vähenes sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2024. aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 2,4%. Jooksevhindades moodustas SKP esimeses kvartalis 8,9 miljardit eurot.
Uudised
  • 13.05.24, 07:18
Majandusekspert: enamus ekspordilangusest tuleb Põhjamaadest
Põhjamaadest - Soomest, Rootsist, Norrast ja Taanist - tuli kokku märtsis üle 90% ekspordilangusest, kirjutas Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele