• 31.05.24, 11:59

Majanduslanguses on oma osa ka kaubandusel

Statistikaameti andmetel vähenes sisemajanduse koguprodukt (SKP) 2024. aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 2,4%. Jooksevhindades moodustas SKP esimeses kvartalis 8,9 miljardit eurot.
Alates tänasest, 03. maist lõpetati seoses viiruse vaibumisega ulatuslikud lisapiirangud kauplustes ning inimesesed said taas poes asju ostmas käia.Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Alates tänasest, 03. maist lõpetati seoses viiruse vaibumisega ulatuslikud lisapiirangud kauplustes ning inimesesed said taas poes asju ostmas käia.Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Foto: Andras Kralla
Statistikaameti rahvamajanduse arvepidamise tiimijuhi Robert Müürsepa sõnul näitab majandus võrreldes eelmise aastaga kergeid paranemise märke. „Võrreldes 2023. aasta neljanda kvartaliga aga olulisi trendimuutusi ei olnud, majandusse positiivselt panustanud tegevusalasid oli jätkuvalt vähe,“ selgitas Müürsepp.

Seotud lood

Uudised
  • 29.05.24, 17:36
Kaubanduse Aastakongress 2024 keerab nina päikese poole
9. oktoobril toimub värskelt valminud T1 Venuel Kaubanduse Aastakongress 2024, kus fookusesse on võetud kasvuvõimalused ning optimismi süstimine.
Uudised
  • 08.05.24, 11:20
Ökonomist: majandust turgutaks, kui ettevõtjad nüüd hindu alandaksid
Statistikaameti teatel tõusis tarbijahinnaindeks aprillis eelmise kuuga võrreldes rekordiliselt vähe. Luminor Eesti peaökonomist Lenno Uusküla hinnangul võiks aga hinnatõus olla veelgi väiksem, et majandus kiirelt jalule aidata.
Uudised
  • 09.05.24, 18:19
SEB hoiatab: äratõuge viibib, tõsisem taastumine tuleb alles 2025
Viimased aastad maailmamajanduses ja -poliitikas on tekitanud kindluse, et kindel ei ole midagi, sõnas SEB panga majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Uudised
  • 13.05.24, 13:18
Euroopa majandus taastub kardetust kiiremini
Euroala majanduskasv kiireneb, sest analüütikute hinnangul on Saksamaa aastapikkusest stagnatsioonist välja tulemas.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele