BMW müüs juulis Euroopas rohkem elektriautosid kui Tesla
BMW on esimest korda võitnud Teslat elektriautode müüginumbrite poolest Euroopa Liidus, hoolimata sellest, et turg pole parimas hoos ning nõudlus elektriautode vastu hoopis kahaneb.
Esimene täiselektriline BMW i7 sedaan, mis pakub Teslale tõsist konkurentsi.
Foto: Reuters/Scanpix
Juulis suutis BMW suurendada elektriautode müüki Euroopa Liidus 14 869 ühikuni, ent konkurent Tesla tarned seevastu langesid 16 protsenti, 14 561 ühikuni, vahendab DI.
Eesti inimesed on koondunud suurematesse keskustesse, kus ei pea igapäevaseks liikumiseks kasutama sisepõlemismootoriga sõidukit, vaid piisab ka elektriautost. Kuigi elektriautot osta ja ülal pidada võimaldaks juba paljude eestlaste sissetulek, koguvad elektrilised sõidukid enim populaarsust ettevõtjate ja kõrgema sissetulekuga inimeste seas, näitab Coop Panga Liisingu statistika.
Ülemiste keskuse siseparklas alustasid tööd Enefit Volti seitse 50 kW ja üks 22 kW elektriauto laadija ning väliparklas üks 22 kW ning üks 50 kW laadija, mille võimsus suureneb tulevikus 120 kW-le. Ülemiste keskuses on nüüd võimalik laadida korraga 20 elektriautot.
Kui eestlaste jaoks on auto omamine jätkuvalt staatuse sümbol, siis mujal maailmas näeme viimastel aastatel auto omamise atraktiivsuse pidevat langust, lahkas Mobire Groupi tegevjuht Andrus Valma värskeid autoturu trende.
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.