• 23.08.24, 12:00

BMW müüs juulis Euroopas rohkem elektriautosid kui Tesla

BMW on esimest korda võitnud Teslat elektriautode müüginumbrite poolest Euroopa Liidus, hoolimata sellest, et turg pole parimas hoos ning nõudlus elektriautode vastu hoopis kahaneb.
Esimene täiselektriline BMW i7 sedaan, mis pakub Teslale tõsist konkurentsi.
  • Esimene täiselektriline BMW i7 sedaan, mis pakub Teslale tõsist konkurentsi.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Juulis suutis BMW suurendada elektriautode müüki Euroopa Liidus 14 869 ühikuni, ent konkurent Tesla tarned seevastu langesid 16 protsenti, 14 561 ühikuni, vahendab DI.

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.24, 10:23
Statistika: kaks kolmandikku eestlastest võiks sõita elektriautoga
Eesti inimesed on koondunud suurematesse keskustesse, kus ei pea igapäevaseks liikumiseks kasutama sisepõlemismootoriga sõidukit, vaid piisab ka elektriautost. Kuigi elektriautot osta ja ülal pidada võimaldaks juba paljude eestlaste sissetulek, koguvad elektrilised sõidukid enim populaarsust ettevõtjate ja kõrgema sissetulekuga inimeste seas, näitab Coop Panga Liisingu statistika.
Uudised
  • 17.07.24, 12:00
Enefit Volt on teinud Ülemiste keskusest suure kiirlaadimispunkti
Ülemiste keskuse siseparklas alustasid tööd Enefit Volti seitse 50 kW ja üks 22 kW elektriauto laadija ning väliparklas üks 22 kW ning üks 50 kW laadija, mille võimsus suureneb tulevikus 120 kW-le. Ülemiste keskuses on nüüd võimalik laadida korraga 20 elektriautot.
Uudised
  • 28.05.24, 12:49
Noorte tarbimisharjumused muudavad automüügi tulevikku
Kui eestlaste jaoks on auto omamine jätkuvalt staatuse sümbol, siis mujal maailmas näeme viimastel aastatel auto omamise atraktiivsuse pidevat langust, lahkas Mobire Groupi tegevjuht Andrus Valma värskeid autoturu trende.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele