• 02.09.24, 14:09

Omniva kasvatas pakimahte, traditsioonilised postiteenused languses

Omniva kontserni esimese poolaasta müügitulu oli 65,8 miljonit eurot, kasvades eelmise aastaga võrreldes 4%. Kuue kuuga toimetas Omniva Balti riikides kohale kokku üle 16 miljoni paki, mida on 8% rohkem kui eelmise aasta sama perioodi jooksul.
Kontserni 2024. aasta esimese poolaasta müügitulust teenis grupp 42 protsenti Eesti klientidelt.
  • Kontserni 2024. aasta esimese poolaasta müügitulust teenis grupp 42 protsenti Eesti klientidelt.
  • Foto: Liis Treimann
Suurim kasv oli Lätis, kus 2023. aasta sama ajaperioodi võrdluses toimetas ettevõte kohale 12% rohkem pakke. Leedus oli kasv 8% ning Eestis jäi see 4% juurde.

Seotud lood

Uudised
  • 17.06.24, 11:09
Omniva pakiautomaadist saab nüüd saata pakke üle kogu maailma
Omniva uuendas oma teenuste valikut ning nüüd on võimalik saata pakke pakiautomaatidest üle maailma. Teenus on kättesaadav nii era- kui äriklientidele ning toimib kõikides Balti riikides. Pakke saab saata 237 riiki.
Uudised
  • 09.05.24, 18:29
90% Eesti pakiautomaatidest asuvad samas piirkonnas
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi koostatud analüüsi alusel asub 90% pakiautomaatidest samas piirkonnas ning väga tihti ka üksteisele väga lähedal. Millised olid analüüsi peamised leiud ja järeldused, kirjutab Taavi Kurvits ministeeriumi regionaalarengu osakonnast.
Uudised
  • 29.02.24, 12:39
Omniva jäi 2023. aastal kahjumisse
Omniva kontserni müügitulu oli 2023. aastal kokku 131,7 miljonit eurot, mis on sellele eelnenud aastaga võrreldes 7% võrra suurem.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele