Kaubamaja tehisintellektiga loodud reklaamikampaania pälvis maineka tiitli
Kaubamaja 2023. aasta kevadkampaania „Uues kuues“ oli esimene AI-ga koostöös loodud mastaapne moekampaania Eestis, mis ka Berliinis toimunud IGDS-i Maailma Kaubamajade Organisatsiooni konverentsil pälvis esikoha.
Kaubamaja juhatuse liige Erkki Laugus, Žürii esimehe ja L’Oréal Luxe omnikanali turundusdirektori Adrien Seugé ja Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas Foto: Andreas Amann, Fotografenmeister
1946. aastal asutatud IGDS, kuhu kuulub 44 kaubamaja üle maailma, valis Kaubamaja 2023. aasta tehisaruga koostöös loodud reklaamikampaania maailma parimaks. Finalistide seas olid lisaks Lõuna-Aafrikast Woolworths ning Katarist Galeries Lafayette, kes pälvisid vastavalt teise ja kolmanda koha.