Sellest nädalast saavad Kristiine keskuse külastajad ostelda esimeses uue kontseptsiooni ja välimusega R-kioskis, mille fookus on peamiselt suunatud just toidule.

- Uus R-kiosk asub Keskuse väliparkla poolses küljes.
- Foto: Rauno Liivand
„Uus kontseptsioon loob klientidele meeldiva ja selgema ostukeskkonna, kust vajalik saab kiiresti kaasa haaratud. Oleme suunanud fookuse toidule, pakkudes tervislikumaid alternatiive,“ kommenteeris Reitan Convenience Estonia tegevjuht Tiia Ilves.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.