Konkurendi sõnul on isegi suure rahaga raske saavutada kohalikul turul valitsevat seisundit.

- Urr ja Nurr loomapood
- Foto: Liis Treimann
Lemmikloomapoodide keti Bosse omanikule Janne Reitsile ei tulnud PetCity müük üllatusena. „Kui vaadata, kuidas nad on arendanud seda (PetCity ketti – toim), siis ma arvasin, et nad nii või teisiti selle varem või hiljem müüvad,“ ütles ta. „Alati pole võimalik kõike piisavalt kasumlikult arendada ning firmasid ostetakse ja müüakse iga päev.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.