Jaapani suured autotootjad ühinevad tuleval aastal
Jaapani autotootjad Honda ja Nissan teatavad esmaspäevasel konverentsil ühisettevõtte asutamisest ja tahavad lõplikud detailid kokku leppida sõlmida järgmise aasta juuniks, kirjutab Reuters.
Nissani tegevjuht Makoto Uchida (vasakul) ja Honda president Toshihiro Mibe kevadel toimunud pressikonverentsil Tokyos. Toona räägiti koostööst eelkõige elektrifitseerimises ja tarkvaraarenduses.
Foto: AP/Scanpix
Kahe autotootja konsolideerumine teeks Honda ja Nissani liidust maailmas suuruselt kolmanda autotootja Toyota ja Volkswageni järel. Seda ajal, mil vanadele kaubamärkidele pakuvad üha suuremat konkurentsi Tesla ja Hiina rivaalid.
Vähem kui poolteist kuud enne automaksu ja autode registreerimismaksu kehtima hakkamist on kõige aktiivsemad autoostjad need, kes jahivad endale suuremat autot. Inimeste suurt huvi näitab 80% tõusnud proovisõitude ning samaväärselt kasvanud tellimuste arv.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.