Jaapani suured autotootjad ühinevad tuleval aastal
Jaapani autotootjad Honda ja Nissan teatavad esmaspäevasel konverentsil ühisettevõtte asutamisest ja tahavad lõplikud detailid kokku leppida sõlmida järgmise aasta juuniks, kirjutab Reuters.
Nissani tegevjuht Makoto Uchida (vasakul) ja Honda president Toshihiro Mibe kevadel toimunud pressikonverentsil Tokyos. Toona räägiti koostööst eelkõige elektrifitseerimises ja tarkvaraarenduses.
Foto: AP/Scanpix
Kahe autotootja konsolideerumine teeks Honda ja Nissani liidust maailmas suuruselt kolmanda autotootja Toyota ja Volkswageni järel. Seda ajal, mil vanadele kaubamärkidele pakuvad üha suuremat konkurentsi Tesla ja Hiina rivaalid.
Vähem kui poolteist kuud enne automaksu ja autode registreerimismaksu kehtima hakkamist on kõige aktiivsemad autoostjad need, kes jahivad endale suuremat autot. Inimeste suurt huvi näitab 80% tõusnud proovisõitude ning samaväärselt kasvanud tellimuste arv.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.